Monday, May 17, 2010

::. JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI .::

hehe.. tetiba keluar entry yg tak de kene mengena dgn kek.. ^_^

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI
ape tu?? hihi.. w'pun dh merata saya baca entry pasal En. Ben ni.. tp, tak terbukak ler plak pintu ati ni nk buat.. tp pagi ni tetiba dh sampai seru.. saje nk suruh En. Ben jenguk kek2 kat sini. haha... Kalo tingin nk mkn, roger jer.. nnt saya buatkn. tp kene byr ler.. kang bg free org ckp nk bodek plak.. kuang kuang kuang.. (psst.. nnt saya bg diskaun ye.. tp jgn gitau org lain tau. hihihi..)

1 ) Header BEN ASHAARI BLOG


ini header En. Ben yg muka ala2 Jimmy Shanley nih.. hehe.

2) Berikan nama samaran anda dan nama blog anda ... Ceritakan latar belakang blog anda .. Lagi panjang lagi bagusssss ...

:: Nama samaran.. Noza & Nama blog.. Cake's Republic

:: Hasil2 dlm blog ini terjadi bukan ler untuk mencari keuntungan semata-mata, tp disebabkan minat & sifat ingin blajar untuk membuat decoration kek. Saya pun tak ingat tarikh sebenar saya buat blog ni. hehehe.. (al maklum ler.. anak dh 3, urat dh bnyk putus :p ) tp terjadinye blog ini atas galakan family & kawan2.. walaupun bermula sbg hobi, tp jauh dlm sudut hati teringin nak ada perniagaan bakery sendiri secara fulltime. huhu.. InsyaAllah.. kalo ada rezeki & usaha pasti akan beroleh kejayaan.. kan? kan?

3) Dari mana anda tau mengenai Segmen ini

:: hasil dari ngulor ke blog2 yg fofuler.. hehe.. (ekceli saya lupe blog sape yg saye bukak td. ~ lupe sbb urat putus ke, sbb bnyk mkn semut ekk.. kui kui kui..)

itu ler saje yg dpt saya tulih.. ( tgh curi time keje nih, tak buleh nk karang pjg2.. ngeh ngeh ngeh..)

apa2 pun, kalo En. Ben dtg jenguk sini.. tima kasih banyak yerr.... ^_^

2 comments:

  1. salam terjah
    wow...tahniah yer

    ayu terjah dr blog ben...
    suka tgk cake kat atas tu......
    semoga pelbagai ilmiah kita perolehi dr blogging..

    ReplyDelete